קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות10
ציון בריאות22
מגזין

לזניה שורש סלרי ופטריות

לזניה שורש סלרי ופטריות
לזניה שורש סלרי ופטריות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 960 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 59 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם עלי בזיליקום, ציר עוף, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. מתכונים דומים: שורש סלרי ומילוי פטריות, פטריות, עולש וסלט שורש סלרי, ו שורש סלרי ולביבות פטריות עם רסק תפוחים בצל.

הוראות

1
בקערה קטנה, חסינת חום, להשרות את פורצ ' יני במים חמים רותחים עד שהתרכך, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים וקוצצים בגסות את הפורצ ' יני.
3
בסיר גדול, להמיס 2 כפות של החמאה ב 2 כפות של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הפטריות הלבנות ואת הפורצ ' יני, מתבלים במלח ופלפל לבן ומבשלים מעל חום גבוה בינוני, ערבוב מדי פעם, עד השחמה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את הפטריות לקערה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את 2 כפות הנותרים כל חמאה ושמן זית לסיר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הפרושוטו ואת שאלוט ומבשלים על חום נמוך בינוני, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 6 דקות. באמצעות חוט מטבח, לקשור את עלה המפרץ, רוזמרין, מרווה וטימין sprigs לתוך צרור.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את צרור העשב ואת שורש הסלרי לסיר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שורש הסלרי הוא פריך במכרז, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הכרישה ומבשלים עד שורש הסלרי הוא מכרז, 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
10
להחזיר את הפטריות לסיר ומערבבים על חום מתון עד חם, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את Marsala ומבשלים עד התאדה, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים 2 כוסות של ציר העוף ומבשלים מעל חום מתון במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים 1/2 כוס הקרם; מבשלים 3 דקות יותר, עד שהתערובת מצטמצמת ל-5 כוסות. מתבלים את הסמרטוט במלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
14
בסיר גדול אחר, לשלב את 2 כוסות הנותרים כל אחד של שמנת ועוף המניה ולהביא לרתיחה. מבשלים מעל חום מתון עד מופחת 3 כוסות, על 10 דקות. את החום, להקציף 1 1/2 כוסות של גבינת פרמזן-רג ' יאנו.
מרכיבים שתצטרך
15
להקציף בביצים.
מרכיבים שתצטרך
16
מעבירים את הרוטב לבלנדר ומחית עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל לבן. מניחים 1/2 כוס הרוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
17
להביא סיר גדול מאוד של מים מומלחים לרתיחה ולמלא קערה גדולה עם מי קרח. מבשלים את האטריות לזניה עד רק בקושי al dente; לנקז ולהעביר את מי הקרח כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
18
מסננים את האטריות מתייבשים.
מרכיבים שתצטרך
19
מחממים התנור ל 35
20
חמאה 9 על 13 אינץ צלחת אפייה. בשורה התחתונה עם שכבה אחת של אטריות, חופפים אותם מעט; שומרים את האטריות הטובות ביותר עבור השכבה העליונה.
מרכיבים שתצטרך
21
מורחים חמישית של סמרטוט הירקות על גבי, ואחריו חמישית כל אחד מהרוטב, מוצרלה ובזיליקום. חזור על לעשות ארבע שכבות נוספות, המסתיימות בשכבת אטריות (לא תשתמש בכל האטריות). למעלה עם שמור 1/2 כוס רוטב ומפזרים עם הנותרים 1/4 כוס גבינת פרמזן-רג ' יאנו.
מרכיבים שתצטרך
22
אופים את הלזניה עד מבעבע וזהב, על 1 שעה.
23
תן ללזניה לנוח 20 דקות לפני חיתוך לריבועים והגשה.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 יח' פרוסות פטריות לבנות2 יח' פרוסות פטריות לבנות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלירה שורש סלרי, קלופים דק לקוביותלירה שורש סלרי, קלופים דק לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1עלה דפנה טריעלה דפנה טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, פרוסה דקמוצרלה טרייה, פרוסה דק5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניהאטריות לזניה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה בינונית, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, קצוץ דקכרישה בינונית, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, קצוץ דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרןציר עוף או מרק דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרסלה יבשהמרסלה יבשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טרי-גבינת רג'יאנופרמזן מגורר טרי-גבינת רג'יאנו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו פרושוטו די פארמה, חתוך לקוביות 1/4 אינץפרושוטו פרושוטו די פארמה, חתוך לקוביות 1/4 אינץ2גבעולי רוזמריןגבעולי רוזמרין2גבעולי מרווהגבעולי מרווה10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לבן טחון טרימלח ופלפל לבן טחון טרי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק2עלי קורניתעלי קורנית4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 פאונד פטריות לבנות, פרוס דק3/4 פאונד פטריות לבנות, פרוס דק