קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות7
מגזין

לחם בטטה דרומי

לחם בטטה דרומי
גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה מתוקים בסירופ, חמאה, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו לחם בטטה דרומי, לחם בטטה דרומי, ו פאי בטטה דרומי (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מקל 1) של חמאה, נמס ומקורר(מקל 1) של חמאה, נמס ומקורר11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך2largesביצים, מכותביצים, מכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר, ארוזסוכר חום בהיר, ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו16ריבס, קצוץ טרי או קפואצורם של אגוז מוסקט, לפי הטעםצורם של אגוז מוסקט, לפי הטעם1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עולה עצמיקמח עולה עצמי822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטות בסירופ, מנוקז ופירהבטטות בסירופ, מנוקז ופירה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schlossgut Diel Nahe ריזלינג Kabinett. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
ריזלינג טעים ומאוזן לחלוטין עם ניחוחות מפוארים של תפוחים טעים זהוב. מתוח מתוח אבל לא צנוע ולא רזה. אידיאל ריזלינג.