קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס חמאה

לחם תירס חמאה
המתכון לחם תירס חמאה יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 30 דקות. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל של 398 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם ביצה, סוכר, שמן קנולן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 24%. הציון הזה די גרוע. נסו לחם תירס חמאה, לחם תירס חמאה, ו חלפיניו חמאה לחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את קמח התירס, הקמח, הסוכרים, הסודה לשתיה והמלח. בקערה אחרת מקציפים את הביצה, חלב החמאה והשמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 9-ב משומן. תבנית אפייה עגולה או מרובעת (התבנית תהיה מלאה).
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 425 מעלות למשך 20-25 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
4
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אחוזת גונדרלוך ריזלינג יבשה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
גונדרלוך ן ריזלינג יבש
גונדרלוך ן ריזלינג יבש