קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

לחמניות אטריות אורז סיניות עם חמאת בוטנים

לחמניות אטריות אורז סיניות עם חמאת בוטנים
המתכון אורז סיני לחמניות אטריות עם חמאת בוטנים יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בערך 45 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 381 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה מ vanillalatte.com יש 4 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך שומשום, לחמניות אטריות אורז, חמאת בוטנים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלט אטריות אורז סיני ורוטב, ללא בשר יום שני: סובה אטריות סלט לחמניות עם רוטב בוטנים, ו שרימפס, גלילי אביב אבוקדו ואורז אטריות קליפורני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.