קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

לחמניות בצל צרפתיות

לחמניות בצל צרפתיות
לחמניות בצל צרפתיות יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 194 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. אם יש לך חמאה, לחמניות ארוחת ערב סהר, פרג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: לחמניות מחבת בצל צרפתי, (לא) לחמניות נקניק-מאפה עדשים צרפתי W / Preserved Le, ו מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מוטון צוער בורדו רוז'. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.