קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות9
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

לטבול חוות חלפיניו

לטבול חוות חלפיניו
צריך ללא גלוטן הר ד ' אובר? מטבל חוות ג'לפנו יכול להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 9. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 193 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית יש 5904 אוהדים. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לכם חלב חמאה, עלי כוסברה, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 27%. ציון זה לא כל כך מדהים. נסו מטבל תירס של חוות בייקון, חלפיניו קומקום שבב קרום עוף עם חלפיניו החווה, ו הכנת ארוחת גלגלי רוח חזיר וגבינה עם מטבל חווה תוצרת בית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את שבעת המרכיבים הראשונים בבלנדר; מכסים ומעבדים לתערובת אחידה. מצננים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים עם כנפי עוף ואם רוצים סלרי.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנה ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.