קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

לינגוויני סנט פטריק

לינגוויני סנט פטריק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל סנט פטריק לינגוויני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 897 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 56 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חזרת, בשר משומר, צ'דר אירי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: לינגוויני Alle Noci (לינגוויני עם רוטב אגוז), לינגוויני עם צדפות (Linguine con le Vongole), ו לינגוויני עם צדפות (Linguine con le Vongole).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת גדולה לטחון מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים את החמאה ושמן קנולה 1 כף.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הגזר והכרוב ו לטגן עד שהם פשוט רך והכרוב מתחיל לקרמל, על 20 דקות. מערבבים בצלצלים ושום וטחון 3 עד 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
כרובכרוב
גזרגזר
שוםשום
4
מוסיפים את הבשר המשומר והפלפל השחור ומבשלים עד שהבשר מתחיל להתבשל, כ-10 דקות. מערבבים מדי פעם בתהליך זה. תהרסי את המחבת עם היין הלבן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
בשר משומרבשר משומר
יין לבןיין לבן
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את השמנת, חצי וחצי, את חרדל ואת חזרת.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
קרםקרם
6
בואו להתבשל עד שהרוטב התהדק קצת, על 5 דקות. מערבבים את הגבינה המגורסת ולהתאים תבלינים, לפי הצורך. מערבבים את האפונה ואת הפסטה, ולאחר מכן להעביר לתוך צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
תיבולתיבול
פסטהפסטה
רוטברוטב
אפונהאפונה
7
מגישים מיד מעוטר בפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר לבן אירי מגורד או צ' דר לבן חריף במיוחדצ'דר לבן אירי מגורד או צ' דר לבן חריף במיוחד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר משומר מבושל, פרוס וגרוסבשר משומר מבושל, פרוס וגרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייה, או קפואה.אפונה טרייה, או קפואה.11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לינגוויני מבושללינגוויני מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט טחוןשאלוט טחון2(חוֹרֶף)חמאה, ללא מלחחמאה, ללא מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מלאחרדל מלא