קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

לפני הספירה מרק פירות ים

לפני הספירה מרק פירות ים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל לפני הספירה מרק פירות ים. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 394 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם טימין, גזר חתוך, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו מרק פירות ים, מרק פירות ים, ו מרק פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור המניה: להזיע את כוסברה, זרעי שומר, גרגרי פלפל, שום בצלצלים בחמאה בסיר כבד תחתית (זה יעזור לשלוט בחום כך שאתה לא לשרוף את החומרים). כאשר שאלוט שקוף, מוסיפים את הצדפות, יין לבן, טימין ועלי דפנה. מכסים את הסיר כדי קיטור הצדפות, וכשהם מתחילים לפתוח, להוסיף את המולים. מבשלים בעדינות, מכוסה, כדי לפתוח את המולים ואת הצדפות שנותרו, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
יין לבןיין לבן
כוסברה.כוסברה.
שאלותשאלות
מוליםמולים
חמאהחמאה
שוםשום
צדפותצדפות
מלאימלאי
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
כאשר כל הפגזים פתוחים, מסננים את הנוזל ואת המילואים, הגדרת בצד את רכיכות להתקרר מעט עד שתוכל להתמודד איתם. להוציא את הבשר מכל הקליפות, לקרר ולשמור לרוטב. זרוק את הירקות ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רכיכהרכיכה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
עשבי תיבולעשבי תיבול
רוטברוטב
בשרבשר
3
עבור הרוטב: לבשל את הבייקון באותו סיר על אש בינונית כדי לעבד את השומן. זה יעזור להפוך את רו מאוחר יותר. כאשר הבייקון מתחיל להשחים, מוסיפים 3 כפות של החמאה, השום והצלצלי. המשך להזיע על חום בינוני עד שאלוט הם שקופים.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
בייקוןבייקון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את היין הלבן ומפחיתים עד שהוא כמעט יבש (au sec).
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
5
הוסף את מלאי רכיכות שמורות ולהפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
רכיכהרכיכה
מלאימלאי
6
הסר מהחום והניח בצד על הכיריים.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
7
ממיסים את 1 מקל החמאה הנותרים בסיר קטן נפרד או מחבת סאוט עמוקה לנקודה מבעבעת שלה ומערבבים את הקמח היטב עם כף עץ, המשלבת אותו תוך הסרת גושים. מבשלים 3 עד 5 דקות על אש בינונית תוך ערבוב באופן קבוע.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
8
מוסיפים את הנביכה למחבת הבייקון, ומחליפים אותה בחום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את החלב הקר לרובה החם תוך ערבוב כל הזמן. מביאים לרתיחה, ואז להפחית לרתיחה. תצטרך לפקח על זה בזהירות ומערבבים לעתים קרובות כך הקמח לא מקל לתחתית (אם זה עושה, לא להיכנס לפאניקה! אתה יכול להסיר את הרוטב, לנקות את החלק התחתון של הסיר ולשים אותו בחזרה... אוף!) מבשלים 10 דקות, ואז מוסיפים את הגזר, הסלרי והשומר, וממשיכים לבשל עד שטעם הקמח הגולמי מבושל והירקות רכים (הם יוסיפו מרקם למרק המוגמר), 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
רוטברוטב
סלריסלרי
שומרשומר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים את המולים השמורים וצדפות. אני משתמש בקיצוץ מהדגים האחרים שאני מבשל כל יום. מבשלים 1 דקה כדי לחמם דרך ולהוסיף את הפטרוזיליה. מתבלים במלח ומגישים מיד. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
פטרוזיליהפטרוזיליה
צדפותצדפות
דגיםדגים
מלחמלח

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון מעושן, לחתוך 1/2 אינץ ' לארדוניםבייקון מעושן, לחתוך 1/2 אינץ ' לארדונים33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1stickפלוס 3 כפות חמאהפלוס 3 כפות חמאה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3-inch-גזר חתוך1/3-inch-גזר חתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3-סלרי לקוביות אינץ1/3-סלרי לקוביות אינץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טריותצדפות טריות11 קילו קישואים,זרעי כוסברהזרעי כוסברה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (אני משתמש בסוביניון בלאן)יין לבן יבש (אני משתמש בסוביניון בלאן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3-שומר לקוביות אינץ1/3-שומר לקוביות אינץ11 קילו קישואים,פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק6sprigsטימין טרי, ועוד אם תרצה.טימין טרי, ועוד אם תרצה.2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק4ציפורןשום, פרוסשום, פרוס12ריבס, קצוץ טרי או קפואעירית פרוסה דק או בצל ירוק, לקישוטעירית פרוסה דק או בצל ירוק, לקישוט907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים טרייםמולים טריים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק4smallsשאלוט או 1 בצל קטן, פרוסשאלוט או 1 בצל קטן, פרוס11 קילו קישואים,פלפל לבןפלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא קרחלב מלא קר