קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

מאכלי ים בקארי אדום עם אורז דביק

מאכלי ים בקארי אדום עם אורז דביק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פירות ים בקארי אדום עם אורז דביק. מנה אחת מכילה 521 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם רוטב דגים אסייתי, שרימפס, צדפות בקונכיות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף תאילנדי בוטנים קארי דלעת w / אורז רימון דביק, קארי אדום תאילנדי עם ירקות, ו סיר חרס שעועית אדומה ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 3-4 ליטר מעל חום גבוה, להביא 2 1/2 כוסות מים והאורז לרתיחה; לכסות, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים עד הנוזל נספג ואורז הוא רך לנשוך, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בינתיים, במחבת 10 עד 12 אינץ ' מעל חום גבוה, מערבבים חלב קוקוס, מרק עוף, ממרח קארי, רוטב דגים, וסוכר חום עד סוכר וממרח קארי מומסים והתערובת מתבשלת. מערבבים באספרגוס וצדפות, מכסים, ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
סוכר חוםסוכר חום
משחת קארימשחת קארי
רוטב דגיםרוטב דגים
אספרגוסאספרגוס
צדפותצדפות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים צדפות ושרימפס, מכסים ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שקליפות צדפות נפתחות ושרימפס וצדפות אטומות אבל עדיין לחות למראה במרכז (לחתוך לבדיקה), כ 3 דקות יותר. מערבבים במיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
צדפותצדפות
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
4
כפית אורז לארבע קערות רחבות, רדודות העליון שווה עם פירות ים, אספרגוס, ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מאכלי יםמאכלי ים
רוטברוטב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Nikolaihof Zwickl Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Nikolaihof Zwickl Gruner Veltliner
Nikolaihof Zwickl Gruner Veltliner