קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות49
מגזין

מאכלי ים לזניה פלורנטין

מאכלי ים לזניה פלורנטין
מאכלי ים לזניה פלורנטין הוא פסקטריאן ומספק כ 9 מנות. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם בשר סרטן גוש, בזיליקום, אגוז מוסקט טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 70%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: תבשיל פלורנטין מאכלי ים, לזניה פלורנטין, ו לחמניות לזניה פלורנטין.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לחץ על תרד בין מגבות נייר עד שהוא בקושי לח; הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מניחים קמח בתבנית אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 למשך 30 דקות או עד להשחמה קלה, תוך ערבוב לאחר 15 דקות. כף קמח לסיר גדול; מוסיפים בהדרגה חלב תוך ערבוב בקצף. מערבבים פנימה מלח ו -4 המרכיבים הבאים; מבשלים על אש בינונית 5 דקות או עד שהם סמיכים, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
5
מוסיפים יין; מבשלים 1 תוספת דקה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה 1/2 כוס גבינה וצדפות. מצננים מעט; מערבבים פנימה בזיליקום, מיץ לימון, בשר סרטנים וביצה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
בשר סרטניםבשר סרטנים
צדפותצדפות
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
ביצהביצה
7
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
כפית 1/4 כוס רוטב פירות ים לתבנית אפייה בגודל 13 על 9 אינץ'. מסדרים 3 אטריות לזניה בשכבה אחת מעל רוטב פירות ים; מעל שליש תרד. כפית שליש רוטב פירות ים מעל תרד. חזור על שכבות, מסתיים עם רוטב פירות ים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
מאכלי יםמאכלי ים
תרדתרד
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
שלב את יתרת הגבינה והפפריקה; מפזרים תערובת גבינה על לזניה. מכסים ואופים בחום של 400 למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
אופים, לא מכוסים, 10 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
תן לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מפרץצדפות מפרץ9אטריות לזניה מבושלותאטריות לזניה מבושלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תרד קצוץ קפוא, מופשר סחוטחבילות תרד קצוץ קפוא, מופשר סחוט1גדולשן שום, כתוששן שום, כתוש0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב דל שומן2% חלב דל שומן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, סחוט חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, סחוט חתיכות פגז הוסרו1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת, מחולקתגבינת פרמזן מגוררת, מחולקת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים