קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס בייקון וביצה

מאפינס בייקון וביצה
זקוקים למזנון ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני ? מאפינס בייקון וביצה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 166 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -14 גרם שומן . תמורת 58 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם יש לכם ג'לפניוס, חלב, פלפל קלוי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 22% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: מאפינס בייקון וביצה , מאפינס בייקון וביצה ומאפינס ביצים בייקון .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.