קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

מאפינס תירס זסטי ג'לפנו

מאפינס תירס זסטי ג'לפנו
מאפינס תירס חלפיניו זסטי דורש בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. אם יש לכם חלב חמאה, תערובת לחם תירס/מאפינס, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 29%. נסו מאפינס תירס ג'לפנו, מאפינס תירס ג'לפנו, ו מאפינס תירס ג'לפיי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובות המאפינס, הכוסברה, קליפת הליים והכמון.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לייםקליפת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים ביצים וחלב חמאה; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה את גבינת השמנת, הג ' לפנוס והבצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלב-חמאהחלב-חמאה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר שלושה רבעים מלאים.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 16-20 דקות או עד שקיסם המוחדר למאפין יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
מגישים חם.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות קוואן קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
צ ' ונה קאווה
צ ' ונה קאווה
צבע צהוב בהיר עם גוונים זהובים. שחרור טוב של בועות זעירות עולה ברכבות אשר בסופו של דבר להרכיב כתר עליז של מוס. קאווה נוצצת אלגנטית מאוד, עם תווי פרי וניואנסים אופייניים של הזדקנות בבקבוק. בפה זה נחמד מאוד, עם נקודות מעט מתוקות וזיכרונות תפוחים אחרונים. חומציות טובה והתמדה. טעם לוואי ארוך ומורכב עקב הזדקנות ארוכה בבקבוק.