קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס תירס חזיר וצ'דר

מאפינס תירס חזיר וצ'דר
מאפינס תירס חזיר צ'דר דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. מתאים ל-12 מנות. אם יש לך תערובת מאפין תירס, דיץ & ווטסון ניו יורק שום צ'דר, דיץ & ווטסון uncured כל בשר חזיר ארוחת ערב קלאסי טבעי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. . נסו מאפינס תירס צ'דר, מאפינס תירס רוזמרין צ'דר, ו מאפינס תירס צ'דר זוקיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות F. מעיל מחבת מאפין 12 כוס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה גדולה, להכין את הבלילה מאפין לפי ההוראות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מקפלים את החזיר, גבינה, עירית או בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
כפית הבלילה לתוך הכוסות מוכנות, ממלא כל שלושה רבעים מלאים.
5
אופים את המאפינס עד צמרותהם משחימים קלות, על 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
תן להם להתקרר במחבת על מתלה תיל במשך 3 דקות, ואז להפוך אותם על המדף ולתת להם להתקרר לחלוטין. המאפינס יכול להיות קפוא בשקית במקפיא פלסטיק עד שלושה חודשים.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.