קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות19
מגזין

מגניב מלון Sipper

מגניב מלון Sipper
מגניב מלון Sipper נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ומספק כ 3 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 148 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. גשו לסופר וקנו מלון, עלי נענע, מים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מגניב מלון Sipper, Summer Melon Thyme Sipper, ו מרק מלון מגניב.

הוראות

1
סדר 1 כוס מלון ו 1 כוס טל דבש בשכבה אחת על תבנית אפייה. להקפיא 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מלוןמלון
מלון טל דבשמלון טל דבש
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
מניחים מלון קפוא, טל דבש קפוא, נשאר 1 cantaloupe כוס, 1 כוס דבש, יוגורט קפוא, מים, ועלי נענע בבלנדר, ולעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פרוזן יוגורטפרוזן יוגורט
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
מלוןמלון
מלון טל דבשמלון טל דבש
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.