קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

מהפך פרוסטי לימון ריבועים

מהפך פרוסטי לימון ריבועים
והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 176 קלוריות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם צבעי מאכל, סוכר קונדיטורים, קמח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 9%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו ריבועי תות קפואים, ריבועי חלומות כתומים קפואים, ו מהפך ירקות פיצה ריבועים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה חמאת שמנת וסוכר קונדיטורים עד שהם בהירים ותפוחים. מוסיפים בהדרגה קמח וקורנפלור (התערובת תהיה מתפוררת). מערבבים פקאן. לחץ לתוך 13-ב. איקס 9-אין. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תרסיס בישולתרסיס בישול
עמילן תירסעמילן תירס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים בחום של 350 14-16 דקות או עד להשחמה קלה. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
3
בקערה גדולה מקציפים גבינות שמנת וסוכר קונדיטורים עד שהם תפוחים. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים על קרום. לכסות להקפיא במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
בינתיים, בסיר קטן, שלבו את הסוכר, עמילן התירס, המלח והמים לתערובת אחידה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את מיץ הלימון, החמאה, קליפת הלימון וצבעי המאכל אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
חמאהחמאה
7
מעבירים לקערה; מקררים במשך שעה 1.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מורחים תערובת לימון על שכבת גבינת שמנת. לכסות להקפיא במשך שעה 1. מקפלים קליפת לימון לציפוי מוקצף; מורחים על שכבת לימון. לכסות ולהקפיא עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
קליפת לימוןקליפת לימון
מורחיםמורחים
לימוןלימון
9
מוציאים מהמקפיא 15 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים6(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת ללא שומןחבילת גבינת שמנת ללא שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת מופחתת שומן שמנת גבינהחבילת מופחתת שומן שמנת גבינה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן טחוניםאגוזי פקאן טחונים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון קפוא שומן מוקצף ציפוי, מופשרקרטון קפוא שומן מוקצף ציפוי, מופשר3טיפותצבע מאכל צהוב, אופציונליצבע מאכל צהוב, אופציונלי