קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות96
מגזין

מולים מרינרה

מולים מרינרה
מולים Marinaran הוא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 620 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו לקשט: בזיליקום, לנסות לבנות-a-ארוחה, עלי בזיליקום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. עם כפית ציון של 90% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו מולים מרינרה, מולים מרינרה, ו מולים מרינרה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף מולים ביסודיות עם מברשת לשפשף, הסרת זקן. בטל כל פגזים שנפתחו.שום סאוט בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
שוםשום
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים עגבניות, בזיליקום קצוץ, והבא 2 מרכיבים; מבשלים, ערבוב מדי פעם, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
3
מוסיפים מולים ותרד; מבשלים, מכוסים, 5 דקות או עד שכל המולים נפתחים.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
תרדתרד
4
הסר מהחום.
5
מגישים עם לחם איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
לחם איטלקילחם איטלקי
6
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Aubert לורן ויניארד עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.