קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
מגזין

מוס שוקולד קל

מוס שוקולד קל
מוס שוקולד קל נטול גלוטן, ומספק כ 10 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 163 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור יום האהבה. גשו לסופר וקנו תערובת פודינג שוקולד, שוקולד תוספת קצפת נוספת, קצפת ציפוי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 22%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מוס או שוקולד (מוס שוקולד צרפתי קל), מוס שוקולד קל, ו מוס שוקולד קל.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו תערובות פודינג וחלב עד לקבלת תערובת אחידה והתערובת מתחילה להסמיך. מניחים בצד למשך 5 דקות. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. כף לקערת הגשה; מעליו תוספת מוקצפת ושוקולד מגולח אם רוצים. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב מוס שוקולד עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.