קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

מוצרלה וסלאמי ג'בטה

מוצרלה וסלאמי ג'בטה
מוצרלה & סלאמי ciabattan הוא מתכון ים תיכוני המגיש 2. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 763 קלוריות. אם יש לך ג'בטה, סלאמי, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. וזה טוב. נסו חציל בגריל ומוצרלאן טרי בג'בטה, פיצות אוהבי בשר בג'בטה עם פצצות מוצרלה, ו חציל בגריל ומוצרלאן טרי בג'בטה עם פלפל קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את הלחם ל 4 חתיכות טוסט. לזרוק את השומר עם 2 כפית שמן זית, רקטות ותיבול. לשפשף את השמן שנותר על הצדדים לחתוך של הלחם, ואז לשפשף עם שום. קרע מעל המוצרלה והסלאמי, ערימה על הסלט ומגיש עם כמה פלחי לימון עבור לסחוט מעל.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
קייל טרי מגוררקייל טרי מגורר
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות עבור ג ' בטה. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.