קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

מוקפץ בלחמנייה

מוקפץ בלחמנייה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מוקפץ בלחמניה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 267 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, לחמניות ארוחת ערב הוואי, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכונים דומים: עוף וברוקולי מוקפץ, בקר וברוקולי מוקפץ, ו סטייק שומשום מערבבים ומטגנים.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת סאוט גדולה, או ווק, מוסיפים שמן על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מוסיפים שום וג ' ינג ' ר, מבשלים 10 עד 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
להוסיף sirloin ו saute, ערבוב לעתים קרובות עד רק מבושל דרך, כ 1 דקה. מערבבים גזר, סלרי, פלפלים אדומים ובצל אדום מטגנים בקצרה, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל אדוםבצל אדום
גזרגזר
סטייק פורטרהאוססטייק פורטרהאוס
סלריסלרי
5
הוסף סאקה כדי deglaze, ולאחר מכן להוסיף תרחיף סויה, הויסין וקורנפלור. המשך לבחוש על חום גבוה במשך כ -30 שניות. מערבבים נבטי שעועית ושמן שומשום כדי לשלב ולהסיר מחום.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב הויסיןרוטב הויסין
סאקהסאקה
6
אדים או לחמניות חום בתנור חם 250 מעלות F, עטוף בחוזקה בנייר כסף במשך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
7
קח לחמניות, 2 בכל פעם, ומשאיר אותם מחוברים, בעדינות לפצל פתוח למלא עם כ 3/4 כוס תערובת מוקפץ.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
8
מקשטים עם בצל ירוק ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, קלופים וחתוכים על ההטיה לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוסגזר, קלופים וחתוכים על ההטיה לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוס3גבעולי סלרי, לחתוך על הטיה לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוסגבעולי סלרי, לחתוך על הטיה לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוס1(יכול להיות או להרחיק)תרחיף קורנפלור (מערבבים עמילן תירס עם 1/2 כפית מים)תרחיף קורנפלור (מערבבים עמילן תירס עם 1/2 כפית מים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1קבוצותבצל ירוק, julienned לקישוטבצל ירוק, julienned לקישוט1חבילהלחמניות ארוחת ערב מתוק הוואי (12 עד 16 לחמניות)לחמניות ארוחת ערב מתוק הוואי (12 עד 16 לחמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין1פלפל אדום, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ', כ 1 כוספלפל אדום, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ', כ 1 כוס1בצל אדום, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוסבצל אדום, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ', כ 1 כוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני0(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sirloin העליון, מעט קפוא, ואז לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ', לחתוך נגד התבואהsirloin העליון, מעט קפוא, ואז לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ', לחתוך נגד התבואה