קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

מזנון סלט טאקו

מזנון סלט טאקו
מזנון סלט טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 911 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 61 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לכם פלפל, שמנת, נאצ'ו דוריטוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. נסו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם, מזנון קרפים, ו כדורי בשר מזנון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקר טחון חום ומוסיפים תיבול טאקו ומבשלים עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
2
מורחים את המרכיבים הנותרים בהגשת מנות ואז כל אדם יכול להרכיב סלטים בודדים שלהם באמצעות הדברים שהם הכי אוהבים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
טפטוף עם רוטב ומגישים.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית אפויה ברוטב עגבניותשעועית אפויה ברוטב עגבניות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר, מגוררתגבינת צ'דר, מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס הקרנל, מבושלתירס הקרנל, מבושל2טורטיות קמח, לחתוך לרצועותטורטיות קמח, לחתוך לרצועות1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה, גרוסהחסה, גרוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואדוריטוס רגיל נאצ'ו, מרוסקדוריטוס רגיל נאצ'ו, מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל חריףפלפל חריף1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)תיבול טאקו, אני משתמש במיקס טאקו בתפזורתתיבול טאקו, אני משתמש במיקס טאקו בתפזורת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.