קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

מחבת צ'ילי מק

מחבת צ'ילי מק
מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו סיר אחד הודו צ'ילי מק + וידאו, מחבת צ'ילי מק, ו מחבת צ'ילי מק (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל קצוץפלפל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיית ארוחת בוקר נאנקניקיית ארוחת בוקר נא439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו או אדומה כליות, סחוט ושטוףשעועית פינטו או אדומה כליות, סחוט ושטוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, עגבניות חתוכות לקוביות טריות, שמנת חמוצה או תוספות הצ'ילי האהובות האחרות שלךבצל ירוק פרוס, עגבניות חתוכות לקוביות טריות, שמנת חמוצה או תוספות הצ'ילי האהובות האחרות שלך2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי, או לפי הטעםאבקת צ'ילי, או לפי הטעם1(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוקצ'ילי ירוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה יבשה בינונית (כמו מקרוני מרפק או קונכיות)פסטה יבשה בינונית (כמו מקרוני מרפק או קונכיות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה, מחולקת, או לפי הטעם, ועוד לקישוטגבינת צ'דר גרוסה, מחולקת, או לפי הטעם, ועוד לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.