קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

מחווני חזיר מתוקים וחמוצים

מחווני חזיר מתוקים וחמוצים
מחווני חזיר מתוקים וחמוצים עשויים להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 300 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חומץ אורז מתובל, גרידת תפוזים, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. נסו מחווני עוף ברביקיו חמוצים עם כרוב סיני כבוש וגזר, מחווני וופל חזיר מתוקים, ו מנגל סיני משך מחווני חזיר עם כוסות כבושות וגזר ורוטב חרדל מתוק וחם (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לסלט: לזרוק את הכרוב הירוק, כרוב אדום, חומץ, שמן, פלפל מלח ובצל ירוק בקערה בינונית כדי להתמזג. מכסים ומקררים בעת הכנת החזיר.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
בצל ירוקבצל ירוק
כרוב אדוםכרוב אדום
חומץחומץ
פלפלפלפל
חזירחזיר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לחזיר: בקערה בינונית, להקציף יחד את מיץ התפוזים, רוטב סויה, סוכר חום, חומץ, שמן שומשום, פלפל, שום, זנגביל וגלידת תפוזים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיף את בשר החזיר tenderloin ולהפוך למעיל. מקררים למשך שעה אחת לפחות, מסתובבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
5
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר את החזיר מן המרינדה. שמור את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
7
מניחים את החזיר על תבנית אפייה כבדה לא מקל וצולים עד מדחום לקרוא מיידית מוכנס למרכז של אוגרי חזיר 145 מעלות F, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
8
הסר את החזיר מהתנור ולתת לעמוד 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
יוצקים את המרינדה לתוך סיר בינוני כבד לטאטא את arrowroot. מביאים את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום ומבשלים עד הרוטב מתעבה מעט, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ArrowrootArrowroot
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
10
הסר את הרוטב מהחום וקריר מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
11
להעביר את בשר החזיר tenderloin למשטח עבודה לחתוך לרוחב לפרוסות 1/4-ל 1/3-אינץ ' עבה. מחלקים את החזיר בין החצאים התחתונים של לחמניות. מעל החזיר עם רוטב וסלט כרוב. מכסים עם החצאים העליונים של הלחמניות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
גלולגלול
רוטברוטב

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)arrowrootarrowroot0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 אינץ חתיכת זנגביל טרי, קלופים טחון1 אינץ חתיכת זנגביל טרי, קלופים טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 ארוז כוס סוכר חום זהוב1/4 ארוז כוס סוכר חום זהוב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק פרוס דק מאוד (על 1/4 כרוב)כרוב ירוק פרוס דק מאוד (על 1/4 כרוב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דק (אודותבצל ירוק פרוס דק (אודות0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, גזוזבשר חזיר פילה, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1גדולגרידת תפוזגרידת תפוז3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום פרוס דק מאוד (על 1/4 כרוב)כרוב אדום פרוס דק מאוד (על 1/4 כרוב)2(חוֹרֶף)חומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל3(חוֹרֶף)חומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות10לחמניות מתוקות בסגנון הוואי מיני, חצוי אופקיתלחמניות מתוקות בסגנון הוואי מיני, חצוי אופקית

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת שאנין בלאן מסה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.