קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות19
מגזין

מחווני מלכת הטירה

מחווני מלכת הטירה
מחווני מלכת הטירה עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 351 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. אם יש לך מלח, לחם, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו מחווני White Castle, עוגת טירה רדופה, ו תערובת בראוני טירת חול (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בשר בקר ותבלינים בקערה קטנה, ולשים תערובת ביד עד משולב. מחלקים בשר מתובל באופן שווה לארבעה כדורים. לשטח ולהרכיב כל כדור לתוך קציצה מרובעת על צלחת. באמצעות סכין, לעשות ארבעה חריצים קטנים על גבי כל קציצה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
2
מניחים במקפיא במשך 5 דקות. להביא מחבת מרוססת עם ספריי nonstick לחום בינוני גבוה על הכיריים.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
3
מורחים בצל על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים את הקציצות על גבי הבצל, חתך בצד למטה, ולכסות את המחבת. לבשל במשך 3 עד 4 דקות( אין צורך מרפרף), או עד מבושל דרך. בינתיים, לחתוך כל פרוסת לחם לארבעה ריבועים, עבור סך של שמונה חתיכות. (אם אתה רוצה, לחם קלוי מעט ראשון.) אל תהסס להפיץ קטשופ ו / או חרדל על ארבע חתיכות. תניח בצד. ברגע שקציצות מבושלות דרך, לגרוף כל אחד יחד עם הבצל מתחתיו על חתיכת לחם אחד. למעלה כל אחד עם שבב חמוץ ולאחר מכן עוד חתיכת לחם (או להיפך, אם אתה רוצה להיות מפואר!).
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חמוציםחמוצים
מורחיםמורחים
לחםלחם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
תן להם להתקרר מעט, ולאחר מכן להחליק אותם לתוך הפה שלך!