קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מחית תפוחי האדמה של אמא.

מחית תפוחי האדמה של אמא.
הפירה של אמא יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 246 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מזון ידידותי, צמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. . אם יש לכם חמאה, מלח ופלפל, חצי שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה לא כל כך מדהים. נסו פירה מיושן - להפוך את הבית עשה פירה בבית, קל לעשות זאת עם זה, שום של Bennigan פירה תפוחי אדמה-קל לעשות שום פירה תפוחי אדמה, ו עוד פירה מדומה(פירה כרובית) - פחמימות נמוכות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה ומיץ לימון בסיר גדול, ומוסיפים מספיק מים כדי לכסות. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים עד מכרז, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים מים מתפוחי אדמה, ומשתמשים במחית תפוחי אדמה למחית. מערבבים בחלבונים וחמאה, ומערבבים בהדרגה במחצית וחצי באמצעות masher. השתמש פחות או יותר קרם כדי להגיע עקביות הרצוי. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלבוניםחלבונים
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
קרםקרם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה