קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

מטבח מוקסם

מטבח מוקסם
גשו לסופר וקנו צ'יילס דה ארבול, ביצה, ציר עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 83% המנה הזו מעולה. נסו מטבח מוקסם, מטבח מוקסם, ו מטבח מוקסם (מתכונים דומים).

הוראות

1
להחזיר את מחבת ה-saute לחום בינוני למשך 1 דקה. מערבולת את כפות הנותרים חמאה, וכאשר זה קצף, להוסיף את שאלוט הנותרים 1 כפית טימין.
מרכיבים שתצטרך
2
לטגן על 2 דקות, עד שאלוט הם שקופים.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף את שאר 1/2 כוס ורמוט ולהפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר לקערה ולתת מגניב כמה דקות.
5
לטאטא בחרדל, ביצה, טרגון קצוץ, וקורטוב של פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את העוף מהמקרר 30 דקות לפני הבישול, כדי להביא אותו לטמפרטורת החדר. זרוק את התבלינים, וללטף את העוף יבש עם מגבות נייר. לאחר 15 דקות, העונה ירכיים היטב משני הצדדים עם מלח ופלפל.להחזיר את אותו מחבת סאוט לחום גבוה במשך כ 2 דקות. מערבולת בשמן זית, ולחכות 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את הירכיים עוף במחבת, צד העור למטה, ומבשלים 8 עד 10 דקות, עד העור הוא חום זהוב עמוק. הפוך את הירכיים מעל ולבשל דקה או שתיים בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים את העוף על כרישה מטוגנת. כבה את החום וזרוק את השומן.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את ציר העוף למחבת, לגרד עם כף עץ כדי לשחרר את חתיכות פריכות דבוקות לתחתית.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את ציר העוף מעל כרישה מטוגנת.לזרוק את ירכי העוף בקערה עם תערובת החרדל, slathering אותם לחלוטין, ולאחר מכן לארגן אותם מחדש על כרישה מטוגנת. כפית כל תערובת חרדל שנותר על הירכיים עוף. למעלה כל ירך עם פירורי לחם, לטפוח עם הידיים שלך כדי לוודא שהם מקבלים מצופה יפה. (אתה רוצה הרבה תערובת חרדל והרבה פירורי לחם.)
מרכיבים שתצטרך
11
אופים כ 40 דקות, עד העוף הוא רק מבושל דרך. כדי לבדוק את העדינות, חתיכת הבשר ליד העצם עם סכין קילוף; כאשר מוכן, המיצים מן העוף יפעל ברור.הפעל את התנור עד 246° ומבשל את הירכיים עוף עוד 10 דקות, עד פירורי הלחם הם חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים בתבנית האפייה, או מעבירים למגש חם גדול.כרישה מטוגנת
מרכיבים שתצטרך
13
מותאם מארוחות יום ראשון ב Lucques
14
אתה יכול זוג אלה עם צלחת עוף מעל אבל ברצינות, אם המתכון הזה נראה מרתיע מדי לגמרי, לפחות מבטיח לך לעשות אלה לבד. עם ביצה קשה או רכה, ויניגרט חרדל, סלט חריף ולחם פריך, תקבל את הארוחה הטובה ביותר אי פעם. והמנה הזאת מחממת נהדר אנחנו למעשה עשינו את החלק הזה יום או יומיים מראש.6 כרישה גדולה
מרכיבים שתצטרך
15
על 3/4 כוס שמן זית כתית מעולה (אם כי אני תמיד לקמץ ולהשתמש פחות)1 כוס פרוס shallots1 כף טימין leaves1 / 2 כוס יין לבן יבש 1/2 כדי 2 כוסות עוף או מניית ירקות או מלח waterkosher ופלפל שחור טחון טרי
מרכיבים שתצטרך
16
מחממים התנור ל 204°.
17
הסר כל חבול שכבות חיצוניות מן הכרישה. לקצץ לשורשים, משאיר את קצה השורש ללא פגע. לקצץ את צמרות הכרישה באלכסון, משאיר 2 אינץ ' של החלק הירוק מצורף.
מרכיבים שתצטרך
18
חותכים את הכרישה לחצי לאורכו, ושוקעים בקערה גדולה של מים קרים כדי לנקות אותם. נענעו היטב את הכרישה כדי להוציא את הלכלוך שתקוע בפנים.
מרכיבים שתצטרך
19
תן להם לשבת כמה דקות, כדי לאפשר כל חצץ בתוך השכבות ליפול לתחתית הקערה. חזור על התהליך עד שהמים נקיים.
מרכיבים שתצטרך
20
מניחים את הכרישה, לחתוך את הצד למטה,על מגבת להתייבש לחלוטין.הפוך את הכרישה על כך הצדדים לחתוך שלהם פונים כלפי מעלה, ומתבלים עם 2 כפיות מלח וכמה כריכות של פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
21
מחממים מחבת סאוט גדולה מעל חום בינוני גבוה במשך 2 דקות.
22
יוצקים 1/4 כוס שמן זית, ולחכות 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
23
מניחים את הכרישה במחבת, לחתוך את הצד למטה, נזהר לא קהל אותם. (כנראה תצטרך לטגן אותם בקבוצות או בשתי מחבתות.
מרכיבים שתצטרך
24
הוסף עוד שמן זית למחבת לפי הצורך, עבור כל אצווה.) צורבים אותם 4 עד 5 דקות, עד שהם זהובים חום. עונת גבם של כרישה עם מלח ופלפל, ולהפוך אותם לבשל עוד 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
25
להעביר אותם לצלחת gratin גדולה, הזדנבות אותם, לחתוך צדדים כלפי מעלה. (בחר צלחת אפייה או צלחת גראטן שיכול לעבור מתנור לשולחן וכי יתאים את כל הכרישות וירכיים אפרוח, או להשתמש בשתי מנות קטנות יותר.)
מרכיבים שתצטרך
26
יוצקים 1/4 כוס שמן זית למחבת ומחממים על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
27
מוסיפים את שאלוט, קורנית, 1/4 כפית מלח, וקורט פלפל. מבשלים על 5 דקות, עד שאלוט הם רק מתחילים צבע.
מרכיבים שתצטרך
28
מוסיפים את היין הלבן ומפחיתים בחצי.
מרכיבים שתצטרך
29
הוסף 1 1/2 כוסות מלאי, ולהביא לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
30
יוצקים את הנוזל על הכרישה. המניה לא צריכה ממש לכסות אותם; להוסיף יותר מניות במידת הצורך.Braise בתנור 30 דקות, עד הכרישה הם מכרז כאשר פירסינג. (זה תמיד לוקח יותר זמן בתנור שלי, אבל הוא פחות להיות מודאג אם אתה הולך העליון אותם עם העוף, ובמקרה כזה יש להם שפע של זמן אפייה נוסף.) ראה עוד: עוף, כרישה, תמונה, אביב
מרכיבים שתצטרך
31
האם עוד: קישור / סימנייה / סיכה / הדפסה / דוא " ל / 119 תגובות