קושיקל
מוכן ב1 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

מטבל Potsticker יפני

מטבל Potsticker יפני
מטבל Potsticker יפני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון hor d ' ouvre שלך. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 23 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 1 דקות. אם יש לך שמן צ'ילי, חומץ אורז, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מתכון זה אופייני למטבח היפני. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת די גרועה. נסו כופתאות Potsticker, Potsticker טורקיה, ו מרק סיר עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה או ramekin, מערבבים יחד את רוטב הסויה וחומץ אורז. לטפטף בשמן צ ' ילי לפי הטעם. מערבבים עם מקלות אכילה, ולטבול משם!
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מקלות אכילהמקלות אכילה
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.