קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

מטבל חציל מעושן וכוסברה

מטבל חציל מעושן וכוסברה
גשו לסופר וקנו מיץ ליים, יוגורט יווני, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן לקטו אובו צמחוני, ו primal דיאט. מטבל חציל מעושן ופרגדומים צלויים, תבשיל חצילים פיקנטי עם כוסברה ומנטה, ו צלעות כבש עם סלט חציל מעושן דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
להדליק את הגז על 2 טבעות, ואז להניח את חצילים ישירות עליהם, 2 לטבעת. ב 30 שניות הם יהיו מושחרים בצד אחד, כך להשתמש מלקחיים כדי להפוך אותם עד שהם חרוכים היטב על כל הצדדים. לחלופין, לבשל חצילים מתחת לגריל או על ברביקיו, הופך אותם עד שהם מושחרים בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
2
לאחר ביצוע, לשים את חצילים בשקית ניילון. כאשר קר מספיק כדי לטפל, להסיר את העור מושחר ולשים את הבשר (אשר צריך להיות מבושל ורך) במסננת לנקז במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
1/2 קילו טופו יציב, שבור1/2 קילו טופו יציב, שבור
3
להעביר את החציל לקערה, ולאחר מכן מחית עם מזלג או בליץ עם בלנדר יד, אבל לא לעשות את זה חלק לחלוטין. מערבבים את היוגורט, שמן זית וקמצוץ שומן של מלח, ולאחר מכן מוסיפים כוסברה, שום ולימון או מיץ לימון. לטעום ולהוסיף יותר מלח או מיץ לימון במידת הצורך, אבל להיזהר לא להציף את טעם החציל.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sophora Sparkling rosé. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.