קושימומחה
מוכן ב20 דק.
מנות64
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל נקניק גביני

מטבל נקניק גביני
מטבל נקניק גביני הוא חלב חינם מתאבנים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 64 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 235 קלוריות. גשו לסופר וקנו צ'יפס טורטייה, עגבניות משומר, קרם מרוכז של מרק פטריות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מטבל צ'ילי עוף גבינה, מטבל נקניק גביני, ו מטבל תרד נקניק גביני.

הוראות

1
בסיר גדול, לבשל בשר בקר ונקניק מעל חום בינוני עד כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מפזרים קמח. מערבבים במרק, עגבניות, בצל ואבקת שום. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד מעובה. להפחית חום. מערבבים בגבינה עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מגישים חמים עם צ ' יפס טורטייה. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)