קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות45
ציון בריאות1
מגזין

מטבל סרטנים חם

מטבל סרטנים חם
מטבל סרטנים חם יכול להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 45 מנות. עם 46 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם בשר סרטנים, רוטב פלפל, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מטבל עוף חם נאשוויל, מטבל סרטן ארטישוק, ו סלט עוף חם.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את כל החומרים עם מיקסר חשמלי על מהירות בינונית עד מעורבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
3
כפית לצלחת פאי 9 אינץ ' או צלחת קיש.
4
אופים 25 עד 30 דקות. או עד שחום קל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם קרקרים שונים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.