קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים מראש

מטבל סרטנים מראש
מטבל סרטנים מראש עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 51 קלוריות. מתכון ללא גלוטן ופסקטרי זה מגיש 10 . מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם מיץ לימון, אבקת שום, בשר סרטן גוש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: מטבל סרטן ארטישוק, הפוך סופגניות קדימה, ו הפוך קדימה קיש.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מקפלים פנימה סרטן. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות לה קרמה רוסית נהר שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -28 דולר לבקבוק.
נהר שרדונה הרוסי לה קרמה
נהר שרדונה הרוסי לה קרמה
על האף גווני הדרים, עם ניחוחות תפוחים ירוקים, אננס ופרחים המודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוזי לוז. הפירות הבהירים והחומציות הפריכה האופייניים לכינוי הנהר הרוסי ניכרים בפה, עם רכיבי לימון-ליים ותווי אגס מרוכזים, המקוזזים בגימור תפוח ותבלינים מתמשך.