קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

מטבל עוגת גבינה

מטבל עוגת גבינה
צריך לקטו אובו צמחוני הור ד ' אובר? מטבל עוגת גבינה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 112 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 2318 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. אם יש לכם תמצית שקדים, תותים, שמנת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 51%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מטבל עוגת גבינה, מטבל עוגת גבינה של ס ' מור, ו מטבל עוגת גבינה אפרסק.

הוראות

1
בקערה מקציפים גבינת שמנת לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את השמנת החמוצה, הסוכר, החלב והתמצית; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלץחלץ
סוכרסוכר
חלבחלב
3
מעבירים לקערת הגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים את התותים והפירורים בקערות הגשה נפרדות. טובלים תותים בתערובת עוגת גבינה, ואז לפירורים.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז ( חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-56 דולר.
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. את תווית בתמונה לא יכול להיות את תווית קיבל.* היין הוא כתום מבריק-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלין בגימור הארוך.רוינארט רוז רוז מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מבכורה קרוס כרמים. לענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבות של משפחת רוינארט) מצטרפים ענבים שנבחרו בקפידה מכרמי בכורה אחרים בכרמי קרוס ב סי סווטה דה בלנס וה מונטאן דה ריימס. הענבים לרוינארט נבחרים סל אחר סל במקור, ורק בכורות הבכורה הטובות ביותר משתמשים בקרוס.