קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מטבל פירות ג'ינג'ר-קינמון

מטבל פירות ג'ינג'ר-קינמון
ניתן להכין את המתכון למטבל פירות ג'ינג'ר-קינמון תוך 10 דקות בערך. לארוחה זו יש 113 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-2 גרם שומן למנה. מתכון ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וראשוני מגיש 6 ומחירו 1.29 דולר למנה. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת מוקצפת, פירות, ג'ינג'ר טחון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. עם ציון ספונקולרי של 27%, המנה הזו לא כל כך נהדרת. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פירות טריים עם מטבל ג'ינג'ר, שיפודי פירות עם מטבל ג'ינג'ר ומטבל פירות תפוז-ג'ינג'ר.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את היוגורט, גבינת השמנת, הג'ינג'ר והקינמון עד לתערובת אחידה. מכסים ומכניסים למקרר לשעה לפחות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם פירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-80 דולר.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.