קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

מטבל פירות קרמל

מטבל פירות קרמל
מטבל פירות קרמל הוא מאכל צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו. מתכון זה מכיל 36 מנות עם 142 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-4 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם סוכר חום, תוספת גלידת קרמל, פירות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 17%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: מטבל פירות קרמל, מטבל פירות קרמל תפוח, מטבל פירות קרמל קל וטבל גורמה קרמל תפוחים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת וסוכר חום עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים את ציפוי הקרמל עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מים רגיליםמים רגילים
2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה
חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)
ציוד שתשתמש בו
5 כוסות מים קרים, מחולקים5 כוסות מים קרים, מחולקים
2
מגישים עם פירות. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אוסף Taittinger Taittinger מאת Sebastiao Salgado עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-320 דולר לבקבוק.
אוסף Taittinger Taittinger מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף Taittinger Taittinger מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא, עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, מפנקים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין. עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר מובחרים הגדלים במיקרו אקלים הטוב ביותר בשמפניה. השרדונה נבצר מהגראנד קרו של קוט דה בלאנס ופינו נואר מגיע מהגראנד קרוס של מונטאן דה ריימס ומקצה Vallée de la Marne. לאחר הבציר, הענבים נסחטים מיד בבתי הדפוס בכרמים. כבישה ראשונה היא רק מיץ המשמש ליין זה. המיזוג הוא לאחר תסיסה ראשונית, הקוויה הסופית משלימה תסיסה משנית בבקבוק במרתפים הקרירים של טייטינגר. אודות סבסטיאו סלגאדו סבסטיאו סלגאדו נולד בשנת 1944 באימורס, ברזיל. גדל במשפחה בת שמונה ילדים בחווה של הוריו, הוא הוקסם מעולם הטבע שסביבו, מטיולים ביער, מבט מפסגות הגבעות והאזנה לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, סבסטיאו החליט לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. התמונות של סבסטיאו סלגאדו מבטאות טרגדיות אנושיות וסביבתיות, ובכל זאת הוא תמיד מצליח למצוא יופי יוצא דופן, ובכך להציע שביב של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של הפלנטה, ומדגישה את מה שלא עבר טרנספורמציה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה שהכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.