קושיבינוני
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

מטבל קארי

מטבל קארי
מטבל קארי עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. מתאים ל-2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 387 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 42 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם אבקת קארי, מיץ לימון, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: מטבל פיצה, מטבל גבינה פימנטו, ו מטבל קרמל מלוח.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.