קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מטבל קארי לירקות גולמיים

מטבל קארי לירקות גולמיים
מטבל קארי לירקות גולמיים דורש כ 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 31 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי Food.com רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזאת. אם יש לכם אבקת בצל, מלח שום, שוט נסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו ירקות בקארי צהוב, קארי צהוב תאילנדי עם ירקות, קשיו וטופו, ו קארי חזה עוף במרינדה עם ירקות מאודים וסלט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.