קושימומחה
מוכן ב57 דק.
מנות3
ציון בריאות28
מגזין

מיני עוגות סרטנים עם רוטב Remoulade

מיני עוגות סרטנים עם רוטב Remoulade
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל עוגות סרטנים מיני עם רוטב Remoulade. מתאים ל-3 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 804 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 62 גרם של שומן למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-15 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סלרי, מלח כשר, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. מתכונים דומים: עוגות סרטנים עם רוטב Remoulade, רוטב Remoulade ועוגות סרטן, ו עוגות סרטנים עם רוטב Rémoulade.

הוראות

1
במחבת בינונית, מחממים את החמאה; מוסיפים את הבצל הירוק, הסלרי והשום, ומבשלים על אש בינונית עד שהירקות שקופים, בערך 3 עד 4 minutes.In קערה בינונית, לשלב את הירקות מבושלים עם סרטן, ביצים, מיץ לימון, חרדל, פטרוזיליה.מתבלים במלח, פלפל ואגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סרטןסרטן
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים את ארוחת הקרקר ומערבבים היטב לשלב ביסודיות.טופס כפות ערמות של תערובת הסרטן לתוך 1-1 / 2 עוגות עגולות אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוציםתוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוצים
סרטןסרטן
3
מגלגלים את העוגות בארוחת קרקר נוספת ומניחים אותן על תבנית אפייה.מקררים לפחות 30 דקות לפני הבישול.כאשר מוכן לשרת, לחמם מחבת גדולה ויוצקים את השמן לעומק של 1/2 אינץ'; לחמם את השמן על חום בינוני, שמירה על השמן בבעירה נמוכה.קוק וחום את grabcakes במשך 1 עד 2 דקות בצד הראשון ועל 1 דקה בצד השני, או עד שהם מבושלים דרך חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוציםתוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
מעבירים את העוגות למגבות נייר לניקוז.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
5
מגישים את העוגות חמות, עם רוטב Remoulade.- =רוטב Remoulade = - בקערה קטנה, לטאטא את כל החומרים יחד ומקרר עד מוכן לשרת; עושה 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

1מעקבסלרי, טחוןסלרי, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת קרקרים, פלוסארוחת קרקרים, פלוס3ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד ארוחת קרקרים, לדלותעוד ארוחת קרקרים, לדלות2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות2(חוֹרֶף)שמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה טחונה דקפטרוזיליה טרייה טחונה דק2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה וטריה טחוןפטרוזיליה שטוחה וטריה טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)חזרת לבנה מנוקזתחזרת לבנה מנוקזת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי, ניקה ונבחר כדי להסיר כל פיסות פגזבשר סרטנים טרי, ניקה ונבחר כדי להסיר כל פיסות פגז1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1צביטהאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץ2בצל ירוק, לבן וירוק חלקים, טחוןבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.3ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טבסקורוטב טבסקו2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון2(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא4(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.