קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

מלפפון ראיטה

מלפפון ראיטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל Raitan מלפפון. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 30 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, זרעי כמון, יוגורטוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: מלפפון raita, איך לעשות מלפפון raita / raita s, מלפפון raita, איך לעשות raita מלפפון, ו מלפפון Raita.

הוראות

1
1 קליפת מלפפון לחתוך לאורכים במחצית. חותכים כל חצי דק.2
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
2
מחממים מחבת קטנה על חום נמוך וטוסט זרעי כמון עד שהם להכהות קצת ריחני. לאפשר להם להתקרר, ואז למחוץ עם מערוך או עלי וטיח.3 לנצח את היוגורט עד חלקה, ואז מערבבים את הכמון ומלח.4
מרכיבים שתצטרך
כמוןכמון
יוגורטיוגורט
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
מרגמה ועלימרגמה ועלי
מחבתמחבת
3
מוסיפים את המלפפון ליוגורט, ואז מעבירים למנה ומקשטים עם פרוסות מלפפון ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
פפריקהפפריקה
יוגורטיוגורט

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.