קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

ממרח אבוקדו מלא היטב

ממרח אבוקדו מלא היטב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל ממרח אבוקדו מלא היטב. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 178 קלוריות. מתכון זה מ cookstr.com יש 1 אוהדים. אם יש לך אבוקדו, מיץ לימון, טומטילו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. נסו ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ו צמח ירוק מטוגן עם ממרח אבוקדו ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole) (מתכונים דומים).

הוראות

1
חצי את האבוקדו ולהסיר את הבורות. השתמש בכפית כדי לגרוף את עיסת ולמקם אותו בקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הסר את הקליפות מן טומטילו. יש לשטוף את tomatillos; לקצוץ אותם בסדר.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
3
מוסיפים את האבוקדו, יחד עם מיץ לימון ומלח. מחית עם מזלג עד האבוקדו הוא חלק בעיקר עם כמה גושים פה ושם. השתמש מיד או לאחסן כמתואר אבוקדו קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
אבוקדואבוקדו
מלחמלח
4
מאמר var
5
Type_27_data = {};
6
מאמר
7
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.