קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות6
מגזין

ממרח הרינג שמנמן

ממרח הרינג שמנמן
ממרח הרינג עבה עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 93 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-15 דקות. אם יש לכם זרעי סלרי, קרם knudsen, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו ממרח אפרסק עבה, ממרח חומוס ירקות גושי, ו סלט הרינג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים עד מעורבב היטב; לכסות.
2
מקררים כמה שעות או עד שמצוננים.
3
מגישים עם מצות.
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.