קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

ממרח סלמון מעושן

ממרח סלמון מעושן
ממרח סלמון מעושן עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 156 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו קרקרים, גבינת שמנת, חזרת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו ממרח סלמון מעושן, ממרח סלמון מעושן, ו ממרח סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סלמון, גבינת שמנת וחזרת במעבד מזון. לכסות ולעבד 30 עד 60 שניות או עד חלקה. מערבבים בצלים ירוקים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
חזרתחזרת
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
תערובת סלמון כפית לתוך קערת הגשה; לשרת עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מגישים מיד, או לכסות ולקרר עד 3 ימים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.