קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מסיבה הפרנקים

מסיבה הפרנקים
מסיבה הפרנקים ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 238 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו ג'לי ענבים, נקניקיות קוקטייל, חרדל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 38%, המנה הזו די גרועה. נסו מסיבה הפרנקים, מוזר הפרנקים, ו פרנקים מזוגגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני על אש בינונית מערבבים את ג ' לי הענבים והחרדל. כשהתערובת מתחילה לבעבע, מערבבים פנימה את נקניקיות הקוקטייל. מנמיכים את האש ומבשלים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ריבת ענביםריבת ענבים
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזוילי. גוורטרצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, ורד יבש כמעט תמיד עובד.
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.
If you loved the 2014 — and if you didn't, we need to send out a search party for your heart — you’ll find this one happy, happy, happy. Stronger than '14, it's also both drier and richer. And that’s as it should be; the pittance of sweetness it contains will rise and fall with the structure of each year's wine, because that's what sensible vintners do. The others just set up a formula and the wine"“has—XY— grams of sugar and zat's zat." Not Winnings Riesling. This will always be teasingly dry and teasingly sweet so you’ll keep changing your mind ("Wait, it's a dry wine, no, it's a sweet wine, no wait, it's a dry wine again….") while the bottle empties faster than you could have imagined.