קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

מק פיצה אפוי סופר

מק פיצה אפוי סופר
פיצה מק סופר אפוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 263 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 37 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מקרוני וגבינה ארוחת ערב, גבינת מוצרלה, רוטב פיצה קלאסיקו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: צוללות פיצה סופר, עוף קוקוס: סופר מהיר-סופר קל - סופר יאם, ו מחווני פיצה סופרבול Bun.

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להזמין 1/4 כוס רוטב פיצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
3
שלב ארוחת ערב מוכנה, 2/3 של הבשר, הנותרים רוטב פיצה, ביצה ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
תיבולתיבול
בשרבשר
ביצהביצה
4
כפית לצלחת פאי 9 אינץ'. למעלה עם בשר שנותר, רוטב פיצה שמור וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
גבינהגבינה
בשרבשר
5
אופים 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בואו לעמוד 5 דקות. לפני ההגשה.

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.