קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות5
ציון בריאות24
מגזין

מקדמיה-מאהי מהי מאהי מצופה ברוטב אננס ואורז יסמין

מקדמיה-מאהי מהי מאהי מצופה ברוטב אננס ואורז יסמין
גשו לסופר וקנו מיץ ליים, שמן צמחי, אננס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אננס כקינוח. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: מקדמיה קרסה מאהי מאי עם סלסה מנגו, מחי מהי מצופה בפלנטיין עם סלסה אננס מ ' המלכוד, ו דג מחאי צרוב עם מנגו בגריל-סלסה אננס, אורז ירוק ושעועית שחורה.

מרכיבים

3largesביצים, מוכות בצלחת עוגהביצים, מוכות בצלחת עוגה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2tablesoons ג'ינג'ר, קלופים מגורדtablesoons ג'ינג'ר, קלופים מגורד1כדי 1 חלפיניו, בהתאם לטעם; זרע טחוןכדי 1 חלפיניו, בהתאם לטעם; זרע טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמיןאורז יסמין2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי0(יכול להיות או להרחיק)גרידת לייםגרידת ליים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מקדמיה, ללא מלחאגוזי מקדמיה, ללא מלח680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה מה פילה מה " י (או פילה אחר, דגים לבנים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי או משומר, קצוץאננס טרי או משומר, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.