קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות67
מגזין

מקרל ורמסון ממסעדת מאמו באוסלו, נורבגיה

מקרל ורמסון ממסעדת מאמו באוסלו, נורבגיה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? מקרל & רמסון ממסעדת Maaemo באוסלו, נורבגיה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 2351 קלוריות, 99 גרם חלבון ו 199 גרם של שומן כל אחד. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. גשו לסופר וקנו ירקות ramson, מי מלח, שמן canolan, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מקרל ורמסון ממסעדת מאמו באוסלו, נורבגיה, כרוב-נורבגיה, ו מקרל שלם צלוי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.