קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות9
ציון בריאות0
מגזין

מרינדה בורבון קנטאקי

מרינדה בורבון קנטאקי
מרינדה בורבון קנטאקי עשוי להיות רק המרינדה שאתה מחפש. מתאים ל-9 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 33 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. . הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. אם יש לך חומץ תפוחים, רוטב סויה, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגת ויסקי קנטאקי, כדורי בורבון קנטאקי, ו Kentucky Bourbon Burgoo (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה זכוכית או קרמיקה, מערבבים יחד את הוויסקי, מיץ אננס להתרכז, רוטב סויה, חומץ סיידר, מים, שום, זנגביל ורוטב פלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ אננסתרכיז מיץ אננס
רוטב חריףרוטב חריף
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הבשר הרצוי למנה ופונים למעיל. להשרות במקרר לפני צלייה לפי הצורך. בטל מרינדה לאחר השימוש.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.