קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
סוגי מאכליםמרקים
מגזין

מרק אבטיח תאילנדי מתובל עם בשר סרטנים

מרק אבטיח תאילנדי מתובל עם בשר סרטנים
מרק אבטיח תאילנדי מתובל עם בשר סרטנים הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו שמן זית מתון, זנגביל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו מרק עגבניות מתובל הודי צונן עם בשר סרטנים, מרק דלעת מתובל תאילנדי, ו מתכון מרק דלעת מתובל תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
אבטיח Purée בבלנדר עד חלקה ולהעביר לקערה. (לא לשטוף בלנדר.)
מרכיבים שתצטרך
2
השליכו 1 או 2 עלים חיצוניים של עשב לימון וקצוות שורש לקצץ. דק לחתוך נמוך 5 עד 6 סנטימטרים של גבעול ולאחר מכן לרכך, השלכת שארית.
מרכיבים שתצטרך
3
לבשל lemongrass, שאלוט, זנגביל, ושום בשמן בסיר כבד 2 ליטר על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד ארומטיים הם זהב חיוור, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים כשליש של פירה אבטיח ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר תערובת אבטיח מחום, ולאחר מכן להעביר לבלנדר יחד עם צ ' ילה, מיץ ליים, ומלח להתמזג עד חלקה (השתמש בזהירות בעת מיזוג נוזלים חמים).
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף פירה אבטיח הנותרים להתמזג בקצרה. מרק העונה עם יותר צ ' ילה, מיץ ליים, ומלח אם תרצה, מיזוג במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים מרק דרך מסננת לתוך קערה, לחיצה על ולאחר מכן להשליך כל מוצקים. מרק צ ' יל, חשוף, על 2 שעות אם מגישים קר, או לחמם בסיר נקי.
מרכיבים שתצטרך
1
לזרוק בשר סרטנים עם כוסברה, שמן ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
מחלקים סרטן בין 4 צלחות מרק, mounding במרכז, ויוצקים מרק קר או חם סביבו.
מרכיבים שתצטרך
1
* מרק יכול להתבצע 1 יום קדימה ומקורר. לכסות לאחר 2 שעות של מצמרר. * בשר סרטנים ניתן לבחור מעל 1 יום קדימה תערובת סרטן ניתן להכין 1 שעה לפני ההגשה. צ ' יל, מכוסה.* זמין בשווקים אסיאתיים וכמה סופרמרקטים.
מרכיבים שתצטרך