קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

מרק אורז בר לבבי

מרק אורז בר לבבי
מרק אורז בר לבבי הוא מתכון ללא גלוטן וללא חלב עם 8 מנות. , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. בבמנה עיקרית זו יש 243 קלוריות , 18 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . אם יש לכם סלרי, בצל, רצועות בייקון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 30% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: מרק עוף עם אורז בר לבבי , מרק עוף ואורז בר לבבי , ומרק אורז בר וחום דשן עם ירקות סתיו .

הוראות

1
בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר, סלרי ובצל על אש בינונית עד שהבקר כבר לא ורוד והירקות רכים, ומפרקים את בשר הבקר לפירורים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים פנימה מים, מרק, מרק, תערובת אורז ותכולת חבילת התיבול. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, מכוסה, 5 דקות או עד שהם מחוממים. מנות עליונות עם בייקון.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)