קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות13
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אורז עוף בר אני

מרק אורז עוף בר אני
מרק אורז עוף פראי אני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 437 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 755 אוהדים. גשו לסופר וקנו שרי, אבקת קארי, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב שקדים פרוסים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס גנאש שוקולד אבוקדו כמו קינוח. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -25 דקות. עם כפית ציון 84%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מרק אורז בר עוף, מרק עוף אורז בר, ו מרק אורז בר עוף.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל, הסלרי והגזר ומקפיצים למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הפטריות ומקפיצים עוד 2 דקות. לאחר מכן מוסיפים את הקמח ומערבבים היטב. שופכים בהדרגה את מרק העוף, תוך ערבוב מתמיד, עד שהכול נוסף. מביאים רק לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומניחים להתבשל.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פטריותפטריות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
לאחר מכן מוסיפים את האורז, העוף, המלח, אבקת הקארי, אבקת החרדל, הפטרוזיליה, הפלפל השחור הטחון, השקדים והשרי. אפשר לחמם דרך, ואז לשפוך את חצי וחצי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
אבקת חרדלאבקת חרדל
אבקת קאריאבקת קארי
שקדיםשקדים
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרי.שרי.
אורזאורז
מלחמלח
4
בואו מבשלים במשך 1 עד 2 שעות. (הערה: אל תרתיח או שהרו שלך ישבר.)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר מבושלאורז בר מבושל1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת3(חוֹרֶף)שרי יבששרי יבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות טריותפטריות פרוסות טריות1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדלאבקת חרדל1בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, מבושל וקוביותחזה עוף נטול עצמות, מבושל וקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים