קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות44
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות ראמן

מרק אטריות ראמן
המתכון ראמן מרק ירקות אטריות יכול לספק הכמיהה היפנית שלך בערך 40 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 565 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. אם יש לכם אטריות ראמן בטעם בקר, ירקות-כל הירקות, מיץ ירקות v8, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הירקות המעורבים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת קינוח כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו מרק אטריות ראמן, מרק אטריות ראמן תוצרת בית, ו מרק אטריות ראמן בריא יותר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות וון זכייה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.