קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

מרק אורז המבורגר

מרק אורז המבורגר
מרק אורז המבורגר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מנה אחת מכילה 91 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -5 גרם שומן . תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-20 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי האוכל האמריקאי. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם מים, עגבניות משומרות, בשר בקר טחון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 18% . מתכונים דומים: סדרת מרק בקר - חלק 4: מרק המבורגר , אורז ספרדי המבורגר ואורז ספרדי המבורגר .

הוראות

1
בקומקום למרק או בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשר ופלפל שחור גרוסמלח כשר ופלפל שחור גרוס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1½ כפיות כמון טחון1½ כפיות כמון טחון
גבינת מונטריי ג'ק מגוררת (לא חובה)גבינת מונטריי ג'ק מגוררת (לא חובה)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר ופלפל גרוסמלח כשר ופלפל גרוס
2
מוסיפים את המים, העגבניות, תערובת המרק, רוטב ווסטרשייר, מלח, סוכר חום, מלח סלרי ופלפל; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1½ כוסות עוף, מגורר מחנות עוף רוטיסרי1½ כוסות עוף, מגורר מחנות עוף רוטיסרי
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
1½ כוסות עוף, מגורר מחנות קנוי (3 עד 4 פאונד) עוף רוטיסרי1½ כוסות עוף, מגורר מחנות קנוי (3 עד 4 פאונד) עוף רוטיסרי
1/2 קילו נקניק חזיר מעושן, פרוס1/2 קילו נקניק חזיר מעושן, פרוס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות בגודל חטיף (4 אונקיות כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביות2 כוסות בגודל חטיף (4 אונקיות כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביות
3
הוסף אורז. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 20-25 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Gosset Celebris Extra Brut רוזה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-215 דולר.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות שדה, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או פאנפרידסקמפי.